Het komt steeds vaker voor dat wij te maken krijgen met mensen die op zoek zijn naar een oplossing voor het opnieuw verzekeren van een auto waarvan de verzekering net is opgezegd wegens wanbetaling of het te laat betalen van de premie.
Hetzelfde geldt ook voor Timo, wie wij laatst weer op ‘weg’ hebben geholpen. Doordat er een keer te weinig saldo op zijn rekeningnummer stond, kon de verzekeraar niet incasseren. Door niet alert te reageren op de betalingsherinneringen is zijn verzekering alsnog geroyeerd(opgezegd) wegens wanbetaling. Timo was hierover zeer verbaasd omdat hij al jaren zijn premie op tijd had betaald. Nadat hij bericht had ontvangen dat hij was geroyeerd in verband met wanbetaling, begon zijn zoektocht langs vele autoverzekeraars om toch weer een autoverzekering te krijgen. Dat lukte helaas niet.
Na even Googlen kwam hij uit bij LastPoint. Na één telefoontje met LastPoint, werd hem duidelijk wat de mogelijkheden waren. Hij was bang voor ‘woeker’ premies en dacht dat hij een hoge premie moest betalen. Echter hoefde hij zich daar geen zorgen om te maken. Hij moest alleen wel een half jaar de premie vooraf betalen om zich weer verzekeren tegen een scherpe premie.
Herkent u zich in dit verhaal? Wanbetaling autoverzekering? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0548-533588 of kijk op onze website en doe de aanvraag zelf(let op de spelregels).